יוזמה בעיריית ירושלים: נוהל ייעודי להקמת סוכות במרחב הציבורי

בנצי לייזרוביץ No Comments on יוזמה בעיריית ירושלים: נוהל ייעודי להקמת סוכות במרחב הציבורי

במסגרת ההסדרה, מונה פרויקטור ייעודי אשר יקבל בקשות להקמת סוכות ברשות הרבים מגופים ועסקים המעוניינים בכך

צילום: נתי שוחט/פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיריית ירושלים פועלת להסדרת הקמת סוכות במרחב הציבורי טרם תקופת חג הסוכות הקרב ובא. במסגרת ההסדרה, מונה פרויקטור ייעודי אשר יקבל בקשות להקמת סוכות ברשות הרבים מגופים ועסקים המעוניינים בכך. הוסדר נוהל ייעודי המפרט את דרישות הבטיחות השונות בנוגע להקמת הסוכות וזאת בתיאום עם משטרת ישראל. עם קבלת הבקשה, ינחו הגורמים המקצועיים את המבקשים ויוודאו כי הסוכה המבוקשת, עומדת בקריטריונים ואינה מהווה סכנה לשוהים בה והפרעה במרחב הציבורי.

יוזמה זו, באה לקדם דיאלוג עם הקהילות ובעלי העסקים בעיר, במטרה לאפשר הקמת סוכות לשימוש ולרווחת הציבור תוך הבטחת שלומם ובטיחותם של כלל משתמשי המרחב הציבורי.

לצד הסדרת הסוגיה, תפעיל העירייה כוח משימה ייעודי, אשר יפעל בזמן אמת ויבצע אכיפה נגד סוכות לא בטיחותיות אשר יוקמו ברחבי העיר.

אסדרת הקמת הסוכות מתבצעת בהנחיית התביעה העירונית ביחד עם מהנדס העיר וסמנכ"ל תפעול ובשיתוף פעולה מלא עם אגף אכיפה ושיטור ואגף רישוי ופיקוח.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "חלק מהותי מאווירת חג הסוכות בעיר ירושלים, הוא זמינות הסוכות במרחב הציבורי למען הציבור. עיריית ירושלים פועלת להסדיר את הקמת הסוכות במרחב הציבורי, זאת כדי לאפשר את קיום מצוות החג ברוב עם, לצד הקפדה רבה על הבטיחות ושלום הציבור. סוכה בטוחה היא סוכת חג. חג שמח ושנה טובה לכל תושבי ירושלים ומבקריה".



0 תגובות